Goes 0.5 fte / 20 klokuren
Medewerker Administratie op Het Goese Lyceum Oranjeweg
Op Het Goese Lyceum locatie Oranjeweg zijn we per medio augustus op zoek naar een:
Medewerker Administratie 0,5 fte a 20 klokuren,
Als medewerker administratie verricht je diverse werkzaamheden voor de leerlingenadministratie, schooladministratie en de pedagogische administratie/het leerlingvolgsysteem, waarbij je verantwoordelijk bent voor jouw specifieke afdeling, van aanmelding tot examen. Voorkomende werkzaamheden zijn onder andere:
Kortom, je bent verantwoordelijk voor alle administratieve werkzaamheden rondom leerlingen, van aanmelding tot examen!
Functie-eisen
Wat vragen wij:
Als medewerker leerlingadministratie haal je plezier uit het nauwkeurig verwerken van administratie met betrekking tot onze leerlingen. Kenmerkend voor jouw aanpak zijn je proactieve houding en je planmatige manier van werken. Je denkt graag mee, bent positief ingesteld en gericht op samenwerking met je collega's. Je vindt het leuk om vraagbaak te zijn voor collega's, ouders/verzorgers en leerlingen binnen de organisatie en hen zoveel mogelijk te ontzorgen.
Daarnaast kun je je vinden bij onze kernwaarden: Klantgerichtheid, Ambitie en Samenwerken.
Functie: | medewerker administratie |
Startdatum: | 12-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 20 – 20 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Pontes Scholengroep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Tholenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de tholenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Tholen via Tholenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Tholenkrant.nl.
© Tholenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.